mixmix

Mixmix står för precis hur min dag har varit, en väldigt blandad mix på känslor, viljor och humör. Jag blir fascinerad över hur mycket man kan hinna med på en och samma dag.

Lycklig ~ Bitterf***a
Snygg ~ Ful
Vill ha barn och familj ~ Vill det inte

osv osv...

Just nu känner jag mig bara väldigt sjuk och ömklig. Skulle inte ha något emot att vara hemma hos mamma och bli lite ompysslad :) Men jag får nöja mig med ett telefonsamtal i vanlig ordning.

Idag var jag ner en sväng på stan med Sandra. Vi kolla runt lite i några affärer, men spendera större delen av tiden på en fik. Tjejsnack deluxe! Promenerade både ner och hem och den sista svängen hade jag gärna varit utan. Dumma bussar säger jag bara!!

Nu ska jag äta lite pannkaka här och sen blir det sängen banne mig!

Kommentarer
Postat av: Tina

villken tur att jag är din mamma önskar att du var här. ÄLskar dej gumman

2010-02-09 @ 22:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0