Hur går det då?

Nu kan man ju undra om jag tagit tag i mina mål så som jag sa. Och det är väl si och så med det. Jag känner att jag är fortsatt värdelös på att göra sånt jag sagt att jag ska göra.. Men jag har ju ett stenhårt fokus på träning denna vecka. Jag ska skaffa mig muskler, och jag tror att jag hittat mig ett dragplåster för att ta mig till gymmet.. Mumma alltså :)

Jag har ju också kommit i säng på kvällarna, men inte har det lett till att jag vaknar pigg.. Har fortfarande en lång bit kvar där.. Jag tuppar av varje kväll senast tio, men är endå väldigt trött hela tiden.. Skumt är vad det är.

Mat.. hm ja vi behöver inte gå in närmare där..

Mer samhällsinriktad? Jo lite kanske, iaf förra veckan.. måste få rutin på att läsa tidiningen till frukost.. Börja med det och sen ta alla nöjjes sidor..

Små framsteg kanske, men jag är långt ifrån nöjd.

Tänkte att jag skulle skriva små rapporter om hur det går för att ni som faktisk läser min blogg ska kunna skälla och peppa mig till att bli bäst! ;)

Nu ska jag dricka te och sen är det dags att tuppa av för idag..

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ett steg i taget, ett steg närmare målet. Och du Rom byggdes inte på en dag för det vet jag.

Men jag hejar på dej varje dag gumman så det så

2010-02-24 @ 19:29:54
Postat av: Sabina

Bra Marika! Det blir ingen förändring över en natt vet du :)

2010-02-24 @ 22:01:15
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0