God kväll

God kväll! Vad gör folk en kväll som denna? Själv sitter jag och slöar framför datorn i mörkret och lyssnar på Supertramp. Det är sådär lagon nice. Tänkte nog ta kväller himla snart då jag är smått utpumpad efter min dag.

Idag har jag vart hos tandläkaren, fick en akuttid till idag då jag gått med sjuk tandvärk nu i en evighet. Det var ett jobbigt besök då jag är livrädd för tandläkare. Det är vid såna tillfällen som jag saknar mamma ♥ Efter det besöket var jag lagom mosig och fastna i soffan. Trodde faktiskt inte jag skulle åstadkomma något annat än att sitta still, men jag kom iväg till vidingsjö med Miah. Grymt duktiga var vi och sprang/gick 5 km.

Och nu är jag tillbaka i soffan som sagt :)

Kommentarer
Postat av: nathalie W

men det gick bra hos tandläkaren iaf som jag har förstått :) jag får väl ta efter dig och bli lika duktig som dig, springa simma m.m ;) hade bra syster <3

2010-04-08 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0