nollnoll,nollfem

Så mycket är klockan precis nu när jag börjar skriva. Och man vet aldrig hur lång tid det kan ta att få ett inlägg färdigt. Det hela beror på hur väl man vet vad man vill skriva. Ikväll/inatt vet jag egentligen inte vad jag vill skriva, bara att jag vill skriva. Bra ju!

Dagen såg ut som så att jag vakna senare än planerat, tog mig till jobbet tidigare än vad jag var tvungen till, där var det fullt ös medvetslös och sen kom jag hem. Togdöd, men inte riktigt redo för sängen. Det blev lite slösnack och en film. Såg Marley and me och skratta och grät mig igenom det hela. En väldigt bra film!

Den ena karaktären i filmen sa att någon snubbe sagt att: att avsluta med ett ! är som att skratta åt sina egna skämt. Tyckte jag var kompiskt och karaktären mena på att ibland så är ens skämt roliga och då måste man skratta :) Väl talat!

Nu är klockan nollnoll,elva och jag är redo för sängen!

God natt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0