Lång väntan...

Det fick bli ett jourpass i stället för ett vanligt kvällspass, inte alls upplagt för det. Just nu har vi kommit fram till den segaste delen av passet. De två timmar som är toklugna och som smyger sig fram och jag som är så trött att jag hade velat sova för länge sen. Hade ju inte klagat på att inom en framtid kunnat landa i min soffa där hemma.

Förstår inte vad det är med mitt jobb och vikarier :S Det spelar ingen roll hur många vikarier vi har på listan, för det är iaf nästan omöjligt att få in någon när en ordinarie blir sjuk. Surt är det!

Nu börjar idol så jag ska masa mig ut i soffan och slöglo ett tag innan det blir tandborstning..

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Lina.

Oj så du jobbar och sliter, stolt över dig gumman. Du är dutti du, jobba inte ihjäl dig bara :)



Kul att du kommer hit imorgon, hojta till om du ångrar dig och känner att du orkar palla dig in till Uppsala nån dag i alla fall.

2009-09-23 @ 17:54:59
URL: http://littlebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0