För fan Marika!!

Har fått nys om en grej som skulle kunna få mig på rätt väg igen. Det är precis vad jag vill och är ute efter. Det finns inget som är så rätt för mig. Och så ska tankarna på konsekvensera göra att jag få panik och en släng av ångest :S F*uck F*ck F*ck säger jag bara, jag är mitt största hinder!!

Och jag har verkligen snubblat över något som jag behöver jobba på. Och det är självklart: Jag måste lära mig att vara egoistisk någon gång ibland. Jag lever ju mitt liv för min skull och ingen annans. RIGHT!!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Go Marika! Övervinn din ångest och gör det som känns rätt! Var egoistisk, jag tror på dig :) Ring om du behöver/vill prata!

2009-09-16 @ 17:21:58
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0