Diverse

Godmorgon Godmorgon..

Vilken natt, det var länge sen jag sov så dåligt. Jag närmar mig tjejveckan så jag mår illa, som fan. Kände av det redan igår kväll på jobbets kickoff fest. Men jag hade trevligt, jag var väl inte så fartig av mig, men det var trevligt. Kan ju glatt konstatera att jag var snygg och det var mitt mål igår :P Och det fanns i alla fall en som höll med mig där skulle jag tro. Tydligen blev jag spanad på när vi var på bishop arms (stavas det så?) av en kille med mörkt hår och röd tröja. Trevligt tyckte jag.

Innan vi drog ner på stan satt vi hemma hos M och drack och mumsa på diverse godsaker. Gurka och dipp is the shit! Det är nästan så att jag ska handla hem och mumsa ikväll igen. Det är ju nyttigare än chips :) Men åter till igår. Det var en väldigt speciell humor och jag kan inte hjälpa att tro att vårt jobb har nått med den saken å göra. Det blev i alla fall en del skratt under kvällen och väldigt många skratt under bilresan ner. Stackars K som körde, vissa i sällskapet har ju höga röstresurser ;)

Vi kom hem relativt tidigt, skönt faktiskt. Men nu ska jag slänga i mig lite frukost och sen ta mig tillbaka till ekhålet för att hämte min cykel..

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Åh, så kul det låter! :)

2009-09-17 @ 12:25:12
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0