Ledig dag

Har ledig dag idag, skönt ju eller hur?!?! Ja det borde vara det, men jag känner mig så stressad, det är så mycket jag skulle vilja göra idag och så mycket jag måste göra. Jag hinner inte med allt känner ja. Jag har satsat på mina måsten och så får vi se vad jag hinner med efter det.

Mina måsten består av tvätt och damsugning och viljan handlar mycket om att inreda. Jag vill få ordning på lägenheten, byta ut soffa och bord. Kunna planera tavlor och andra små inredningsdetaljer.. Hade jag haft bil och körkort hade jag åkt iväg och köpt köksbord idag.. Det hade vart nått :)

Nä om man skulle springa ner i tvättstugan igen...

Tjo!

Kommentarer
Postat av: Elin [ n e v n a r i e n ]

det var en spännande fråga för det skulle jag faktiskt vilja göra :)

2009-10-03 @ 00:25:30
URL: http://nevnarien.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0