Tatueringsdags!!

Äntligen är det den 25:e och idag vid halv tre så ska jag lida pin för att bli fin ;) Känner fortfarande inte av någon nervositet. Är bara spänd och förväntansfull. Visserligen skulle min oroliga natt kunna tala för annat.

Har drömt om spindlar i natt och det är ju bara min största fobi :S Men enligt Kolumbus drömlexikon betyder det nått bra typ. De skriver:

Spindel: Drömmer du om en spindel betyder det att du inte ska låta dig slås ner av dina motgångar utan envist fortsätta mot det hägrande målet. Kryper spindlarna på dig i drömmen kommer du inom kort att ärva en större summa pengar.

Tack och lov kröp det inga spindlar på mig i någon av drömmarna, så det ska väl vara den första delen där som ska stämma in på mina drömmar då. Men jag undrar om inte tolkningen av drömmen påverkas av vad man tycker om spindlar. För jag har svårt att tro att min största fobi kan handla om nått bra i min drömvärld.. hm jaja..

Drömde även om att mamma och hennes sambo separerade :s den delen var jätte skum och väldigt känslosam. Hela familjen packa ihop sig för att åka på semester och sen bara försvann mamma. vilket sen resulterade i att vi fick veta att det hela handlade om en seperation.. Ehhh va?!?

Till den drömmen hitta jag ingen förklaring så den får vara en enkel dröm utan innebörd känner ja..

Nu ska jag fixa mig lite och betala räkningar innan jag knallar ner till staden.

TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0