Måndagsmorgon

Jag undrar vart min motivation och vilja till att träna har tagit vägen? Om vi tänker igenom de sista veckorna för att se när jag hade den sist så kommer jag fram till att det måste ha vart när jag fortfarande ägde en cykel. Då var jag fortfarande pepp, men det lär dröja innan jag köper en ny så måste komma på något annat för att få tillbaka motivationen. Idag ska jag iaf iväg och det har ingen positiv inverkan på humöret. Känner mig smått putt. Och inte vet jag hur jag tänkte när jag gick med på att köra pump??!!??!! WTF håller jag på med :S Pump känns lite om ett jaggvilldö- pass.

Jaja, jag får väl komma med en rapport sen så att ni vet om jag överlevde :P

Men innan jag knallar hem/åker buss, så tänkte jag knata runt på stan lite.. Vill kolla julklapp till den minsta av mina stora små syskon. Alla andra vet jag ju redan vad de ska få :)

Ha en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0