Måndag var det visst

Jaha det är tydligen måndag idag, enligt mig är det mer som lördag. När jag jobbar helg så tappar jag bort dagarna lite. Jag har nu två lediga dagar innan jag ska jobba igen så ja det är väl inte konstigt om man blir lite förvirrad! Jag skäms en aning över att jag i lördags råka släppa fram monsterMarika när jag kom till jobbet, det där monstret som jag är på morgonen rätt så ofta. Hualigen vilket morgonhumör jag kan ha!

Och jisses vad jag har vart gravid det senaste tiden. Ja i drömmarna alltså, senast nu inatt gick jag och vänta på att vattnet skulle gå. Jag blir en aningens knäpp på dessa drömmar, för jag vill inte ha barn just nu. Fast tydligen så vill mitt undermedvetna ha det. Det jag vill ha däremot är ett jobb i Linköping. Jag vill ha en massa planer för min vardag. Ett liv på helfart i stället för halvfart med andra ord.

Nu ska jag dricka en kopp te innan jag släpper in voffsarna igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0