En sväng till stan

Idag är det söndag och jag har gjort nått för en gångs skull. Ja utöver mitt klagande om att jag inte vill jobba påmitt jobb alltså :) Åkte in till stan, snygg som få, och dejtade Lina och Clara. Vi gick och fikade på det som förr hette Lion, men som idag... Ja jag vet inte vad det heter idag, s¨åg liksom ingen skylt. Men iaf så fikade vi och det fick bli en chailatte för min del som dracks ur en mugg.. huh? wtf, men god var den och den fick sällskap av en halv chokladmuffin. Där blev vi kvar i typ tre timmar och bara snackade en massa. Men trots att vi var lite fulla i magarna efter de där muffinsarna så beslutade vi oss för att även gå och käka något gott. Jag är ju en sucker för kinamat så det blev buffé för hela slanten.

Även detta var gott och väldigt trevligt och numera var vi spymätta som clara så fint uttalde det :P Trodde aldrig jag skulle överleva bussresan tillbaka ut till skogen, så mätt var jag.

Nu är det one tree hill som gäller och imorgon ska jag ta itur med en "Att göra- lista" Måste nog skriva en lista om jag vill få något viktigt gjort..

Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: Clare

Hej Marika! Haha, längesen jag tittade in här! Ska bli bättre på det. :P Spymätt ja, det var typ en underdrift...Fast idag var jag igång igen och bakade hallongrottor haha! Sucker for sweets, that´s me! :D Det var iaf kul att ses igår! Hör av dig om du inte ska med ut i helgen iaf! ;) Kraaam!

2009-03-09 @ 16:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0