En lill-lördag

En pizza senare så känner jag mig lite mer som människa igen, det kombinerat med cola och film så klart. Igår var det lill-lördag och jag och Sandra passa på att kolla läget på stan. Gick till platens då vi hört att de brukar ha bra musik på onsdagar. Musiken var väl inte vad vi tänkt oss men den funka efter ett tag. När vi först kom vi fram så kände vi att vi var gamla. Asså ni skulle sätt alla som var där, typ två cm höga tror ja. Sandra och jag var väl typ de enda tjejerna utan klänning, vilket i sin tur ledde till att en tjej kom fram och fråga om vi var flator! HAHA så himla skön :)

Det är faktiskt ett stort nöje att sitta och studera folk på dansgolvet. Sandra har en underbar cynisk liten ådra som kan komma med såna klockrena kommentarer. Och så var det en sån söt liten pojke som dansa, han var helt jätte söt. Vi studera honom i en hel evighet.. low low low säger jag bara :P

Det var faktiskt en as skön kväll igår, något sen blev den dock. Men jag är uppe och pigg så en natt på jobbet ska jag väl klara av! Annars så skulle jag gärna spana i Bruce i huvudstaden ikväll.

Nu ska jag fortsätta mitt maratonsnack med Sandra.. Tjing

Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter som att ni hade en kul kväll :)

2009-06-04 @ 14:47:30
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Sabina

Sv: Så bra :) Haha, ja världen är allt bra liten! Såg att en barndomsgranne till mig också ska till Kreta imorn så vi får se om vi springer på varandra :p Iofs är ju inte Kreta pyttelitet men änd, vi landar båda i Chania :p



Tack gumman! Det ska jag verkligen försöka ha :) Hoppas att vi blir friska också :s Ha det så bra du också!



Puss kram!

2009-06-04 @ 15:56:26
URL: http://binkan.blogg.se/
Postat av: Nattis

www.starcevic.blogg.se

2009-06-04 @ 19:35:11
URL: http://starcevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0