6/6 också kallat för Sveriges nationaldag!

Jag har vart ut och sprungit idag! Hur galet var inte det, men jag sprang inte hela tiden utan varvade det med snabb promenad. Får ju lite dåligt samvete av att ha skaffat ett gymkort och inte utnyttja det så någon form av motion måste jag hålla på med. Men ska försöka ta tag i träningen, behöver den för ryggens skull.

Nu sitter och väntar på att mina nylackade naglar ska torka helt och sen hoppar jag på cykeln bort till ekholmen och till M på jobbet. Blev bjuden till henne ikväll och självklart säger jag inte nej. Det är trevligt att umgås med andra tycker ja, så jävla charmig är jag inte så att jag orkar med mig själv 24/7 ;)

Vinet ligger på kylning och jag är "visa mig bland folk" klar..

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Nahalie

haha ja du syster det låter som en kanon fin idé:P<33

2009-06-06 @ 22:13:16
Postat av: Johanna

Svar: Ja, konserten var verkligen bra !

2009-06-08 @ 20:14:36
URL: http://blikvar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0