Allmänt off

Greek seanson 1 avklarad och jag känner sug för mer. Vilket inte är så ovanligt när jag fastnar för nått. Greek fick bli dagens sociala substitut. Och jag gillart, greek alltså, men inte när det är ett substitut för nått annat. Ibland suger det att jag har en sån liten social umgängeskrets här. Mest av allt så suger det att min kära bästa väninna och jag så ofta går om varandra. Är jag ledig så jobbar hon och tvärtom.

Vet ni att jag har en väldigt fin lägenhet (trots eko) som vill visa upp sig och som vill fyllas av vänner. Jag vill ha folk hemma på besök nu när dem faktiskt får plats....

Kommentarer
Postat av: Sabina

Måste verkligen försöka komma och hälsa på dig snart...!

2009-07-27 @ 00:50:48
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0