091214

Usch, jag känner mig inget vidare just nu. Men nej jag är inte sjuk, jag är bara allergisk. Inte för att det är nått bara med det. Det skulle ju underlätta om jag visste exakt vad det var jag reagerade mot nu.

Det är i alla fall lite snö ute på backen, en lite humörhöjare. Välbehövligt med en sådan. Känner verkligen av stressen över det här med jobbsituationen. Vet inte när jag sov en hel natt utan att vakna x antal ggr eller en natt då jag inte drömt som en tok om en massa konstigheter.

Värst vad jag låter uppåt :P

Men jag är inte helt nere. Igår spelades det spel på jobbet, adventsfikades och jag lyckades få till en liten sångstund. Igår var jag som ett lyckligt litet barn pga snön :)

Det liksom går både upp och ner...

Nu ska jag försöka rå om mitt hem lite. Behöver julpyssla lite nu när jag faktiskt är hemma och ledig från jobbet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0