Kort om helgen

Sådär ja! Nu börjar jag känna mig back on track igen efter min kalashelg :)  Det har varit en minst sagt jobbig dag då jag endast har längtat tillbaka till sängen. Men jag klagar inte, för det har helt klart vart värt det!

I fredags efter jobbet var det hem och packa, därefter blev jag upphämtad av Jonas och så blev det några timmars fixande hemma hos dem innan vi var fem små filurer som klämde oss in i en fullpackad bil. Färden gick mot Degerfors där vi skulle på skogsfest. My first time ever, men tror bestämt att det inte var den sista. Lite strul med festen var det dock, den var nästan en dag försenad. Så första kvällen blev det lugnt, slappt och socialt vid tälten.  OCh får ej glömmas bort, tillsammans med myrorna. Visserligen tror jag ingen vid vårt camp kommer glömma alla hundra myror som gjorde sitt bästa för att förpesta får tillvaro.

Efter en natts sömn i tälten vakna vi upp till solsken och nu var festen mer på g. Vi kollade runt lite i chillen. Köpte lite fint. Sen var det rätt lugnt och skönt och socialt denna dagen med.. frammåt kvällen efter lite grillning tog vi oss upp till main där dansen höll till. Det blev lite dans, en promenad tillbaka till the camp och sen upp igen till dansen. När det blev mörkt var det rikitgt nice vid dansen. Massa folk som dansa, en varm brasa osv osv..

Det var riktigt kul. Härliga människor, väldigt socialt.. Ja en bra helg..


Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter ju riktigt mysigt :)

2009-08-03 @ 23:15:45
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0