Kärlek till en årstid

Det luktar höst idag, vilken lycka :) När jag öppna min balkongdörr och kände den höstiga kylan mot mitt ansikte ville jag verkligen gå en promenad runt lysingsbadet. Mindre lätt då det ligger i Västervik. Another place, Another time! Hösten är verkligen min favorit årstid, har alltid vart det. Vet inte om det kan ha sitt ursprung i att jag fyller år på hösten? Men annars innebär hösten härliga känslor, vacka färger och mysiga hemmakvällar i mörkret.

Det där med härliga känslor är svårt att förklara. Det bara är så :) Och höstdepression är väl inte min grej. Jag har mina depp perioder lite när som, oavsett årstid liksom. Och att det blir mörkare, ja det gör ju bara så att man får tända ljus.

Höst är...

* Vackra färger
*Ljus
*Rökelser
*Födelsedag
*Lycka


Kommentarer
Postat av: Lina.

åh, vad jag känner igen din beskrivning. Jag fullkomligt älskar hösten, och nu känns det verkligen som att den är på väg :)

2009-08-30 @ 15:33:35
Postat av: Sabina

Och nu har du gjort bloggen lite höstig också, fint :)

2009-08-30 @ 17:07:53
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0