behöver någon

Idag har jag spenderat alla mina vakna timmar i köket. Ja i stort sätt! Jag har jobbat på med lite små prylar som verkligen behöver bli klara. Därav min placering i köket, soffan är för bekväm för att kunna framkalla någon nytta. Jag har även vart iväg och tränat en sväng idag. Det fick bli 55 minuters step och sen 30 minuter core. Jag är ju långt ifrån stammis på feelgood så det kändes verkligen. Är inte helt i form för detta, men jag jobbar på det. Ibland!

Imorgon jobbar jag en smurftur 9-13 och därefter blir det nog en sväng på stan med M från jobbet. Vore inte helt fel med en fika. Just nu suktar jag efter kladdkaka, så en fika imorgon är helt på tapeten. Men för att göra nått åt suget nu ikväll tänkte jag mig lite jordgubbar.




Känner just nu ett behov att att ha någon. Jag behöver någon. Egentligen skulle jag villa säga att jag vill ha någon. Det känns bättre så, men att säga att jag behöver någon är mer sant. Jag gillar inte tanken av att vara beroende av någon annan, men till och med jag har förstått att man inte slipper undan det. :)

Nu blir det de där jordhubbarna som jag tjatat om lite överallt!

God kväll!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag hoppas och tror att du snart hittar den som just du behöver och vill ha gumman! :)

2009-08-04 @ 21:43:59
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0