Mysig dag på stan!

Jag vet inte om det är korkat att inte ligga kvar i sängen en hel dag när man äntligen är ledig? Har jobbat sex dagar på raken här och är nu ledig idag innan jag jobbar sju dagar i rad igen. Jo, jag är tvungen att precisera hur många dagar jag jobbat och ska jobba på raken för jag tycker synd om mig själv. Men för att återgå till om jag borde legat kvar i sängen idag eller inte då. Som ni redan förstår är det inte vad jag gjort idag, i stället släpade jag med min Syster Nathalie in till stan och gick på en liten fotorunda och sen tog vi även en tur på stan.

Det har vart en jätte mysig dag och jag fick nått bra kort. På stan gick det bättre :) Jag köpte en läcker tröja, som enligt Nattis var ful men inte på mig. Höhö! Sen blev det ett par tygskor med.. Årets första glass har avnjutits, men när jag väl var klar frös jag som en liten gris. Jag åt en kulglass med lakrits och polka och Nattis tog en mjukglass med chokladströssel. Härlig dag som sagt!

Nu ligger jag här i sängen och lyssnar på Oh Laura och njuter lite av ensamtid..

Ohh vet ni en sak? Lina, som är en av mina bästaste vänner, fyller hela 24 år idag! Grattis gumman ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0