Linköping tur och retur

I måndags åkte jag hem till Linköping för några dagar och vilka bra dagar det var!! Jag umgicks mest hela tiden med Sandra ♥ Fan vad jag saknar henne när jag är här uppe och jobbar, men snart kommer jag ner. Ja för det är ett löfte :) Vi har snackat skit, gått på stan, käkat mat och spelat biljard. Sandra skulle lära mig då jag typ aldrig spelat och ja jag måste säga att jag var bättre när jag gick än när jag kom!

Förutom det gick jag till frisör Linda och blev snygg i håret igen, det fick bli aningens kortare än sist hon klippte mig. Sen hade jag ett möte i tisdags förmiddag som slutade väldigt bra. Senast 1/5 flyttar jag hem igen och det på heltid..

Några dagar i Linköping och livet leker igen! Hur bra är inte det :)

I går när jag gick upp så satt jag på min balkong i linne och mysisar och gassa i solen medans jag drack te. Underbart alla gånger!!

Idag är jag i Uppsala igen och har jobbat. Vi gick en kort och alla fick stressa som tokar för att hinna med allt. Ja välkommen tiilbaka till verkligheten :P Sen en annan sur grejj är att jag har en akut tid hos en tandläkare imorgon. När jag vakna imorse och gick upp på toan kände jag att jag hade nått mellan mina tänder, kände efter med tungan och vips så var jag en halv tand fattigare. Jag som hatar allt som har med tandläkaren att göra!!

Nu ska jag fixa nått att äta. God kväll!

Kommentarer
Postat av: kicki

Vad härligt! Har du fått jobb här nere nu äntligen?

2009-04-03 @ 10:56:41
Postat av: Sabina

Va?! Har du fått jobb i Linköping eller?! :D Fan vad kul isf! GRATTIS! :D



Hoppas det gick bra hos tandläkaren också :)

2009-04-04 @ 09:51:20
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0