Morgonstund har guld i mun heter det va?

Har lite ont i ryggen idag, tänkte bara nämna det sådär i förbifarten. Det som är av större vikt är att jag har vart uppe sen kl 6.00 och att jag inte dött för det :) Det är rätt så mysigt att sitta här i köket med en kopp te och se ljuset komma, mindre mysigt är det att se att det bara är 5+ ute. Det blir mysekoftan när jag ska iväg vid 10.00 och säkert en ny kopp te när jag är tillbaka!

Hejjar lite på mamma som har satt rökstopp idag, håller tummarna för att hon klarar det den här gången. Men det är kul för hon vill verkligen nu. Så hejja hejja!! :)

I övrigt så började jag nynna på me and my ´s låt do be do igår när jag skulle sova. Vart kom den ifrån liksom?

Jaja nu ska jag försöka plugga lite.. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh hälsa dig mamma att jag tycker att hon är jätte duktig!

2008-10-06 @ 19:01:44
Postat av: Anonym

Ja me!

2008-10-09 @ 08:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0