Morgon morgon

Morgon morgon! Sitter och lyssnar på Gloria Estefan - Conga och väntar på att det är dags att gå ut i tvättstugan igen. Jag gick upp kvart i sju idag. Visserligen en halvtimme senare än tänkt, men jag är förvånad över att jag lyckades komma upp över huvudtaget :P Låten jag lyssnar på dansa vi till på bodyjamen förut, så det rycker lite i kroppen. Måste börja dansa när jag flyttar till Linköping!

Idag är det plugg hemma hos Sandra, vi får se vad vi får till inför seminariet på tisdag. Skönt är det iaf att jag kan bocka av en uppgift efter idag så jag kan fokusera lite mer på nästa. Det måste bli lite plugg i helgen och då är det uppsats som gäller, sen funderar jag på en stycke wolf. Men wolf är som kräksjukan alltså och det är inget positivt!!

Nu tror jag bestämt att jag kan gå ut en näst sista gång! Ha en bra dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0