Hejsan!

Sitter i "mitt" rum här hemma hos Sandras pappa med familj och försöker plugga lite. För er som inte vet så befinner jag mig i Linköping nu. Det där med pluggandet går trögt nu, det är inte min tid på dygnet när det gäller att vara kreativ med plugg. Nu vill jag mycket mer bara ta det lugnt och ligga och läsa någon bra bok eller varför inte sova :)

Vi har bra rutiner här, vi går upp vid sju även om vi inte ska till västervik för att gå i skolan, äter alla måltider som behövs under dagen och går och lägger oss vid 22.00-22.30. Och under dagen tar vi oss en promenad innan vi sätter oss här för att plugga och sen blir det nått kul på todo listan. Igår var vi på stan en sväng bland annat!

Nu ska jag (försöka) vara kreativ och få ner lite till så att jag kan skicka in min text till min handledare imorgon fm och sen ha en lugn och skön dag..

Hej på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0