Bild på mig :)



"Modell": Jag
Fotograf: Emmi


Det här är en av bilderna från fotograferingen med Emmi :) Det är meningen att det ska vara väldigt enkelt för att ge en bra bild av hur jag ser ut bara och resultatet är jag nöjd med!!

Sitter och väntar på att potatisen ska bli halvfärdig i ugnen så jag kan börja steka mitt kött och slänga in champisarna i ugnen. Och jag hoppas verkligen maten blir så god som den låter :)

Är inte My name is Luka av Suzanne Vega en väldigt bra låt!

Trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vilken bra bild gumman! Du är jättesnygg och Emmi kan verkligen ta bra kort, toppenkombination ju! :)

Hoppas all är bra :)

Puss, kram

2008-10-05 @ 11:10:58
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0