Nu har hon åkt

Nu sitter Nattis på bussen igen på väg upp till sthlm där mamma och pappa kenth möter henne. Det har vart så mysigt att få rå om henne några dagar. Förutom bion så har vi vart på stan med Sandra 2 ggr, kollat på flm, spelat tvspel, mumsat godis och sen vart i skolan en sväng. Idag tog vi en kort promenad med kameran för jag måste ju ha bildbevis på att hon vart här :)

Åhh vet ni en sak, jag hade en sån underbar dröm inatt, tror Lenas inlägg hade en inverkan på vad jag drömde :) Men iaf, jag drömde om att det var min examensdag. Jag har ingen aning om vad det var för ett hus, men jag fick massa papper, säkert min c-uppsats och sen fick jag mina betyg och jag var jätte godkänd.. Känslan jag hade i drömmen var så underbar.. Äkta lycka!! Nu vill jag att det ska ta slut så jag får känna så på riktigt!!

Dusch, fix och en pyttebitt pluggstund.

Trevlig Halloween


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0