Linköping

Morgon morgon, ny vecka och jag ska till Linköping igen. Den här veckan ska jag ta kontakt och kanske få någon intervju gjord. Så det blir mycket sånt plugg nu närmast. Hade sista seminariet i fredags, nu är det ingen schemalagd undervisning kvar förens v.2 2009!! Ni fattar inte hur underbart det är, lr jo ni från klassen som läser bloggen ni vet :)

Har haft jätte filmhelgen hos Sandra och Jonas i helgen, tror jag har sett typ 7 filmer + en till när jag kom hem sen. Nästan alla gick i skräckens tema självklart och de flesta filmerna var bra. Men det är galet vad nojjig man blir efter att ha sett skräck. När jag gick till bussen var jag på min vakt om man säger så. Jag var inte rädd, bara lite vaksam liksom ;P

Nä nu är mitt te färdigt så ska fixa någon smörgås innan Sabina kommer och hämtar böcker.. Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0