Ensammen!

Nu är jag ensammen i S och J´s lägenhet, det kändes lite skumt när jag stod kvar inne i lägenheten och vinkade av dem för det brukar ju vara tvärt om. Men ja det här blir väl bra, tänkte cykla upp till affären nu och se om jag kan hitta på nått gott till kvällen och sen får det bli dusch och lite ompyssel av mig själv. Det är en sån pyssla om sig dag idag känner jag!

Sen är det ju Så ska det låta ikväll men och det tänkte jag toppa med en film :) Det känns som om tiden kan gå lite långsamt nu när jag är ensammen i någon annans lägenhet, man är ju inte tokbekväm liksom men vad gör jag inte för dessa gokatter. Kallar båda två för sötgöta när de visar den sidan till..

Affären va det ja.. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag har uteslutit socker, godis, chips, kakor, glass, mejeriprodukter, sås etc i ett halvår förut så jag borde fixa att enbart skippa godis och chips ett tag ^^ Jag hoppas iaf det! :S Är redan godissugen men det går! ;)

2008-05-09 @ 19:48:15
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Åh tack så jättemycket :)

2008-05-10 @ 18:18:18
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0