Parlino ?

Vad konstigt det kan vara egentligen! Idag har jag inte gjort mer än att ligga i sängen och kolla på tv eller så sitta vid datorn korta perioder och fifilura. Och det jag menar är konstigt är att jag lyckas slappa så här en hel dag hemma hos mig, men när jag var i Uppsala hade jag inte ro o kroppen till att ta det lugnt. Jag var konstant rastlös när jag var uppe, vilket egentligen ett rätt vanligt när jag är där. Förstår inte varför jag inte kan vara lugn och stilla då.

Egentligen kanske jag vet, men blundar för det? Kanske hör det ihop med mitt illamående?

Jag har lite funderingar som jag analyserar i mitt huvud och tills vidare tänker jag behålla dem för mig själv. Men det blir mycket att tänka på samtidigt ibland alltså, så känner att jag skulle behöva ventilera lite med någon. Ja det blir som det blir..

Förresten, någon som vet nått om parlino? Är det bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0