Utmanad

UTMANING
Jag har blivit utmanad av Sabina.

Regler:

- Beskriv först reglerna. - Svara på alla frågor. - Välj ut 6 personer som du vill ska svara och utmana dem i deras bloggar, be dem läsa din. - Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen!

Fem saker som finns på din Att-göra-lista-idag?
Damsuga
Handla
Duscha och göra mig galet snygg
Prata allvar
Sova med F

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Hm, då var jag 12 år och gick väl i skolan i någon klass kan jag tänka mig. Just här och nu för tio år sen hade jag ju sommarlov och var väl ute och lekte med grannpojkarna ;)

Ställen du bott på?
Tre ställen inne i uppsala, två ställen utanför uppsala och på två ställlen i västervik där jag nu befinner mig

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?
Resa
Shoppa
Betala av mitt studielån
Ta mitt körkort
Skänke till välgörenhet

Personer du vill veta mer om:
Lina, Anna j i klassen, Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0