Tjing

Känner ni någon sån där människa som har missat den lilla detaljen i livet om att det finns något som heter tid? En sån människa som missat att visa saker har sin tid? Ja idag var jag en sån människa, totalt omedveten om att det fanns något som hette tid. 20:54 bromsar jag in min cykel utanför willys som dagen till ära stängde 21:00, så det var lite bråttom att plocka på mig det jag villa ha :) Jag var deras sista kund ikväll, så här sent ute har jag aldrig varit!

Hela min dag har varit, ja jag vet inte. Tom skulle jag nog vilja säga. Den enda nytta jag gjort under dagen har varit att tvätta, annars har sängen vart min vän. Trots att jag var nykter igår vaknade jag med en skärande huvudvärk och då och då en känsla av att ha feber. Den där tomhetskänslar jag har haft idag, ja jag kan inte beskriva den, mer än att den finns här. Samtidigt som jag  är full av tankar!

Nu sitter jag och kollar på en film och önskar mig mer ut av livet :P

Hoppas alla hade en trevlig midsommar, det hade jag :)

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0