Studenten!!

FÖR THERESE HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR THERES HAR TAGIT STUDENTEN, FÖR THERESE HAR TAGIT STUDENTEEEEN!! FY FAAN VAD HON ÄR BRA :) :) GRATTIS ÄLSKLING!!

Jajjemän igår blev hon vuxen på riktigt och nu ska hon ut i arbetslivet den söta flickan. Therese är en av mina systrar och jag är så stolt och vilka betyg sen det är ju så att jag blir smått avundsjuk ;P




Jag är hos pappa nu, sen i onsdags, och ska hem snart igen. Förutom studentfirande har jag badat!! Och hela tvåå gånger :) Visserligen inte i en sjö utan i den stora bassängen som finns här i örbyhus och det har vart underbart skönt i vattnet och jag har fått en del sol med. Till och med bränt mig lite på ryggen, men den är inte så farligt. Jag har ätit en massa och ändå känt det som att jag inte har ätit, jag har varit på promenix och kollat film och tagit det lugnt. Och ja jag har även fått lite gjort med uppsatsen som ska vara inne på måndag.


Ska köra hem idag när kenth kommer, synd bara att vi inte har en manuell låda, men vi kanske ska låna en sån bil så jag kan öve på riktigt :) Men nu ska jag kolla att jag har allt med mig..

Tjing!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0