Rubriker är inte alltid så nödvändiga

Sovmorgon!! Vad skönt det kan vara alltså, men ibland lyckas man sova sådär galet tungt att man vaknar med en mosad kropp.. Så har min sovmorgon sett ut idag vilket innebär att jag inte orkar träna. Tar det imorgon efter jobbet ist! Men idag är jag ledig, så ska nog hitta på nått med Sandra, kanske blir det en tur på stan om vädret blir som smhi lovar.

Mitt jobb då, det är inte riktigt vad jag vart ute efter. Självklart är det ju en bra erfarenhet, men det är ingen arbetsplats som jag kommer söka mig tillbaka till när jag är klar med utbildningen. Det är för mycket omsorgsarbete och jag vill mer åt det behandlande. Och sen är det lite för mycket sitta tid så känner mig rätt rastlös större delar av mina arbetspass. Hoppas det blir lite mer när de har semester nu från alla dagcenter.

Nu blir det frukost, dusch och tillpiff.  Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0