Kompisar och plugg

Tjo flöjt vad skönt det är att vakna till ännu en härlig dag :) Idag ska jag in till stan och träffa två kompisar som jag inte träffat på en evighet, så det ska verkligen bli jätte kul. Och så ska jag få se hur mycket mage E har fått nu, undrar vilken månad hon är i..

Men som vanligt är det en del plugg som måste fixas innan jag kan göra nått annat. På måndag ska vi skicka in uppsatsen en andra gången och meningen var att den skulle vara helt klar då, men nu ser det mörkt ut. Tror det beror mycket på att vi inte är så inspirerade längre, det har vart för mycket strul liksom så vi vill bara bli av med den. Men har vi tur så slipper vi den efter måndag. Skulle vara så skönt, jag skulle bli en gladare filur. Och förhoppningsvis skulle min rastlöshet försvinna när jag vet att jag får slappna av och ta det lugnt.

Vem vet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0