God morgon

Idag vill jag hitta på något, jag måste ta det lugnt med slappandet framför tv. Börjar ju jobba i veckan och jag vill ju inte utsätta mig själv för en chock ;P Det finns ju en hel hög med nära och kära som jag inte har träffat på en evighet, exempel så skulle ju snyggingen från Norrköping kunna få dyka upp, annars A och E. Jag är öppen för förslag idag, men tänker ju inte sitta och vänta på att någon ska höra av sig till mig, så jag hör av mig ist :) Självklart, det är ju så man får saker och ting att hända!

Jag tror jag vill baka med, har vart sugen på kladdmuffins i flera dagar nu och vad gör man inte för socker ;P

Jaja det blir en frukost till att börja med och sen får vi (jag) se vad som händer därefter.

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0