En vecka kvar!

Det är måndag och om en vecka sitter jag på bussen hem igen, då är min mini semester här uppe i Uppsala slut. Och vad säger man om det då? Jo att det är skönt, självklart är det roligt att komma hit upp och träffa familj och vänner. Men jag känner verkligen att jag inte bor här längre och jag tror jag har börjat bli lite hem kär. Nog för att min lägenhet  hemma i Västervik är tokvarm och att jag kommer lida hela sommaren men den är iaf min..:) Inga snorungar som skriker och gapar om kläder och pengar hela dagarna.. UNDERBART!! :)

Stackars mamma som måste genomlida det här varje dag, varje vecka, varje månad och så år.. Hon skulle behöva lite semester tillsammans med Kenth.. Det är dom värda ♥

Ang pluggandet så har vi fått skjuta på vårt inlämnande igen och har nu hela sommaren på oss, det känns galet deprimerande. Tycker inte om den här känslan som jag går med nu, känslan av misslyckande :( Men jag ska göra klart en del av arbetet den här veckan och sen när jag kommer hem lämna över boken till S och så ska hon skriva lite och jag ta itur med ett annat arbete som jag måste få in innan nästa termin. När det är inskickat så blir det att göra det sista på uppsatsen och sen förhoppningsvis vara klar med pluggandet och bara jobba och ta det lugnt och skönt.

Undrar om sommaren räcker till?

Nu ska jag hoppa in i en dusch och fixa till mig lite och sen åka med mamma och kenth in till stan en sväng. Lite måste man ju få se på ist för allt runt omkring det här huset..:P

TJING!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0