Vaaarmt!

Det är så härligt varmt ute och jag VILL bada NU, kan ni förstå det :) Ringde till Sandra, men jag har ju jobbat dag så då jobbar hon kväll (helt säkert) messade zenitha och där får jag ingen rapport så hon jobbar säkert hon med. Sabina är utomlands, Anna har planer med pojkvännen.. Hur många ska jag bombardera med mess? Känner mig lite desperat men vill verkligen leva sommarliv och inte sitta här hemma om ni förstår... Jaja jag fortsätter jaga :)


Överlevde min journatt med!! Men jag var tveksam där ett tag ;)


Update: Mission failed :( Fick inte tag på någon som ville bada med mig så jag tjura lite och har nu slöat framför tvburken ett tag. Och visst det är skönt, men tråkigt med! Mamma tyckte att jag skulle gå och bada själv? Men jag har ju knappt badat i den här staden så noll koll på vad jag skulle gå och sen lagom ensamt det skulle vara. Att sola själv ute på gräsmattan här där jag bor är en sak, men att bada själv? Nej tack!! Lyssnar på Amy Macdonalds låt på repeat nu innan det blir film i sängen..

Vid svaga tidpunkter vill jag gå tillbaka, men jag kämpar emot! Det här ska vara rätt ju, jag ensam och inte du och jag tillsammans... ;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0