Det här med att gå upp när man inte behöver..

Egentligen skulle jag kunna ha värsta sovmorgonen idag som att jag jobbar kväll, så egentligen kunde jag haft det igår med och jag kan fortfarande välja att ha det imorgon. Men jag har ju en förhoppning om att komma upp i tid och göra nytta. Av den anledningen ringer min klocka 8.30 och jag spenderar en timme med att snooza och tycka att jag är totalt puckad som försöker gå upp i tid när jag kan sova..:P Jag på rikt tänker så, så det blir nästan lite komiskt och när jag väl går upp är jag på bra humör! *Underbart ju*

Idag tänkte jag försöka sätta mig och jobba på min och Sandras uppsats så att vi slipper stressa med den. När vi inte hann färdigt med den i våras så valde vi att skicka in det på apselut sista inskicket. Och nu börjar det närma sig med stormsteg tycker jag. Och jag och Sandra lyckas gå om varandra rätt bra med våra jobb så det lär väl ta sig sin lilla tid. Så nu blir det frukost och sen ska jag försöka åstadkomma lite magi här :) 

Hoppas ni får en härlig dag på jobbet/stranden ;)

Tjing!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Hoppas du fick något gjort på uppsatsen så ni äntligen kan bli klara snart! :) Ni behöver ju lite sommarlov från skolan också. Själv har jag precis slutat jobbet, ska städa trapphuset nu tror jag :p

Puss, kram

2008-07-15 @ 13:20:36
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0