When i grow up

Tröttheten sitter i idag med, förstår det inte riktigt :S Det är knappt jag orkar stå på benen och då passar det ju med film! Men samtidigt är jag väldigt stressad över den där uppgiften jag nämnt, vi kommer verkligen inte någon vart. Eller ja det går för långsamt fram. En halv dag i skolan ledde till ca två mer rader i arbetet, men nu bestämde vi att vi skulle plugga på varsit håll imorgon och vi har bestämt vad som ska hinnas med!

Känner mig rätt inspirationslös till bloggandet med, därför blir det inte så givande inlägg. Men jag är för beroende för att lägga ner för ett par dagar :P Jag får bjuda på bra musik ist tills jag har nått speciellt på hjärtat!



Pussycat dolls ~ When i grow up

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0