Några rader

Hej igen. jag är mycket glad över att kunna säga att jag, mot alla odds, överlevde förra veckan och även början av den här veckan som har bestått av plugg från morgon till kväll. Men jag har fått mina men lr vad man ska säga, har galet ont i rygg och axlar av att sitta vid datorn så mycket. MEN.. nu är skituppsatsen klar och inskickad och jag hoppas verkligen den blir godkänd för vill inte se på den igen på vääldigt länge!!!

Började skolan igår, så nu äntligen har jag påbörjat min sista termin. Det känns skönt att det är den sista, det ska jag inte ljuga om :) Efter den här terminens introduktion gick jag och Sandra ner på stan där vi mötte upp hennes sambo Jonas för att äta lunch på Kina.. And i´m loving it!! :)

Idag har jag haft en riktig sovmorgon OCH jag fick inte dåligt samvete när jag väl vakna och kollade på klockan, för jag har inga jätte måsten idag :) Jag har tänkt plugga lite och sen kanske cykla till en klasskompis om hon har tid för mig. Och just ja, jag måste boka gästlägenheten med för pappafamilj har bestämt sig för att komma på besök. Den första helgen som funkar för oss båda är först i oktober, den helgen jag fyller år till och med. Så jag får väl baka tårta för första gången som jag bor här nere :P

Och vet ni vad jag har gjort :D Jag har klippt av mig håret så nu är det kort, men jävlar vad snygg jag blev ;)

Det var allt för mig, nu vet ni att jag lever! Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Malin

Du måste juh lägga upp ett kort på dig!!! vill ju se nya frilla..:)

2008-08-28 @ 18:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0