Hallå

Jag hade hela 55 nya inlägg att läsa på bloggkoll, det är värst vad mina favoritbloggar är aktiva :) Man kan nästan inte vara datorlös i en dag ju! Men nu har jag gått igenom de mesta och det fanns masssa kul att läsa. Det här med att läsa och skriva blogg är verkligen en stor del av min vardag känner ja och det bjuder på mycket glädje :)

Hade ju jouren till igår och sen spendera jag hela måndagen hemma hos Sandra där vi faktiskt fick en del gjort på vårt arbete (applåder till oss), men det blev en del listskrivande som innebar att vi var runt på många hemsidor. Vi har skrivit "vill ha -listor" och iaf min blev väldigt lång. Men när ja skrivit om den i en prioriteringslista fick jag ner antalet "vill ha" lite! Som student har man ju inte alltid möjligheten att spendera pengar på sånt man vill ha, så när man väl får chansen är det smått svårt att bestämma vad som ska komma först ;P Det är ju så att man gärna vill ha allt samtidigt, men då får man påminna sig om att man ska kunna leva med..:D

Nu ska jag fortsätta plugga lite innan jag har en tvättstuga inbokad. Och innan jag går ut i tvättstugan kanske jag ska plocka undan tvätten sen sist och från gången innan det med :P Asså jag vet att det är helt galet att jag har två omgångar ren tvätt i soffan, men jag jobbar hela tiden och prioriterar slapptid mer än att städa hemma när jag är ledig :P Det är så jag är!

Vad har ni för er idag?

Kramar från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0