back on track

Det är ju typiskt att jag ska ha som störst behov av att blogga när allt har legat nere, igår fick jag ta till mitt space ist för att få tömma ur bägarn lite. Men nu så ska allt funka som det ska igen!

Sitter och mumsar lite frukost nu innan det är dags för mig att gå till skolan, idag har jag en föreläsning om Vetenskapsteori. Visst låter det spännande? Jag tycker det låter svårt så det känns kul att vi ska ha AB som föreläsare för han kan ju iaf hålla mig vaken i två timmar :) Efter det får det bli hemgång och sen en placering i soffan och så ska jag läsa lite av all litteratur som jag har på hög på vardagsrums bordet.

Sen ikväll är det träning, nu måste jag skärpa mig igen och ta tag i den ordentligt, så ikväll blir det bodyJam = en massa kondition för det är typ dans. De skulle börja med ett nytt program ikväll så tänkte hoppa på då igen. Jag behöver ha lite rolig träning igen och så får jag varva den med den där styrken jag behöver.

Jaja skola var det! Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0