Om helgen och sånt där!

Godmorgon! Jag måste bara få meddela att jag kom upp i tid idag :) Det är inte vardag så häpna och njut, det tänker jag göra. Dagen till ära så har jag en lekdejt med Sandra, det är alltid trevligt.. Visserligen måste vi lägga på luren med varandra och göra i ordning oss så vi kommer i väg och det gärna idag :) Poängen med att gå upp tidigt var ju att vi skulle komma iväg i tid!

I fredags efter jobbet så åkte jag och Sandra plus hennes två galna jobbarkompisar iväg för att bada. Jag tog mitt första dopp och dem guppade i sina båtar. Det var kalas skönt! Men vill ja ha sällskap när ja badar får jag nog skaffa mig en båt. Att svara på några som skriker från andra sida är ju ansträngande ;)

På kvällen sen kom ju som sagt mamma och pappa Kenth, de hitta fram efter ett tag. De hade även med sig våra gulliga men puckade hundar :) Vi åkte bara iväg och handla och käka när dem kom sen var det slapp hemma hos mig. På lördagen efter frukost och hundpromenad åkte vi iväg till ikea för att handla lite småsaker och därefter åkte vi till gamla Linköping för att turista lite. Vi hade vovvarnamed oss så vi kunde inte gå in och kolla så mycket. Men det var mysigt och vi hade kanon väder. När vi kom hem så hjälpte Kenth mig med lite grejjer i lägenheten så nu är det väldigt hemtrevligt. Mamma och jag satt och spela kort på balkongen innan vi åkte iväg för att handla mat. Det blev middag och mera kortspel. Senare på kvällen åkte vi till tinnerö och gick med hundarna. Och sen var det söndag, jag ville köpa blommor så blommor blev det :) Jag måste ju passa på när jag har främmande med bil! Hemma sen blev det lite fika innan de packa ihop sig och åkte hem. Det var allt som allt en väldigt trevlig helg med föräldrarna :)

Igår hängde jag med sandra, hennes jobbarkopmpis och till sist Jonas. Kortspel slapp och Sen en minigollf. Jag sög inte alltför hårt på det hela och vid iaf två tillfällen chocka jag mig själv. Jag fick ett elakt med icke medvetet skrattanfall när det gick lite dåligt för jonas. Mohahaha, jag är en sån ängel ju :)

Nu ska jag ta och gå in i kampen ochmitt hår. Vi är inte helt överens om hur det ska se ut, men jag vill gärna vinna!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Sabina

Låter ju som att du haft en toppenhelg igen! :)

2009-07-21 @ 11:37:46
URL: http://binkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0