Torsdag

Torsdagsförmiddag och jag sitter och laddar inför en benpass på gymmet. Lagom, än så länge, träningsvärk i mage och armar efter gårdagens pass. Känns bra det här, nu gäller det att försöka keep up the god work så att säga ;)

Kom inte så långt igenom min att göra lista sist, fick i mig mat, sprang en kämpig runda i spåret och påbörjade ett ansökningsbrev. Men för att vara riktigt nöjd så hade det behövts några fler rader i det där brevet. Tänkte fortsätta jobba på det i helgen då jag har lite extrajobb på trumman, brukar kunna bli lite lugna stunder då man kan göra datajobb.

Annars så blir det jobb i em, jobbar jour på ordinarie jobbet. Ska planera kalas för min skyddsling, lite halvklurigt att få ihop men samtidigt roligt. Har köpt en massa presenter i veckan och är riktigt nöjd med mina inköp. Önskar ibland att det var lika lätt att hitta presenter till min familj :P

Nehepp, kolla läget med gymsällskapet om jag kan komma över :)

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0