träning

Tjo folket.. Måndag och ny vecka igen, en hel ny vecka att kunna tjäna pengar på. Idag har jag dock varit ledig och inte har jag gjort mycket nytta. Tandläkaren och ett pass på gymmet bara, övrig tid har lagts ner på att spela wow. Nu är det paus i spelandet för jag är hungrig.

Igår hade jag planerat gym och bio, men inget av det blev gjort. I stället hängde jag hos S&J för att planera hennes och mitt träningsschema. Vi har gjort om, gjort nytt. Kan nog bli bra om sisådär en evighet. I första hand blir det väl att prova de pass vi lagt upp och sen får vi väl fixa om lite så det känns bra sen. Känns grymt seriöst det här med träningen nu. Väldigt kul :) Dagens pass var lite biceps och lite rygg och ryggen den känns redan. Så nått bra har vi väl fått till..

Nu ska jag ut i köket, för mitt pastavatten lär koka för fullt vid det här laget..

Trevlig kväll på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0