God förmiddag

Sitter och lyssnar på lite skön musik och laddar inför en cykeltur till Tornby. Jag har haft min mobil på lagning och den är klar för avhämtning så det är min första plan för dagen. Har haft en skön sovmorgon och sovit längre än vad jag faktiskt behövt. Vaknade sådär lagom, men vägrar av okänd anledning att gå upp. Så blev ett par timmar extra. Hoppsan!

Det är sådär tråkigt grått ute idag, helt anonymt. Det bjuds varken på fint eller fult väder. Påverkar nog humör och sinnesstämningar med, för jag är varken upp eller ner. Lite anonym bara. Det är intressant hur man kan påverkas av sådana utomstående faktorer. Väder, musik osv..

Idag skönlyssnar jag på en platta från social distortion. Väldigt trevlig platta som ger en måbra känsla i magen.

Ha en bra dag friends :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0