Att skriva om att inte kunna skriva

Det är jobbigt att känna att man har en obeskrivlig lust efter att få skriva och inte har något att skriva om. Jag saknar mitt flyt som jag hade en period då jag plugga. Jag fick ut mina tankar i bra texter som jag kunde vara stålt över. Att inte ha något att skriva om är egentligen lite fel, det finns vissa tankar som jag skulle vilja få ur mig. Men jag har svårt att få ur mig dem och få ihop det till en bra text. Så det är väl egentligen där det inte klickar ordentligt.

Jag kanske borde brainstorma ut mina tankar på ett papper och se vad jag kan få fram :P Det är ju en teknik som fungerat ett flertal gånger i skolsammanhang, så varför inte.

Det finns andra saker, förutom skrivningen, som jag tappat sen jag flyttade ifrån Västervik. Bland annat mina promenader med kameran. Nu har jag ingen kamera för stunden så det skulle kunna vara en anledning, men jag var inte så flitig när jag fortfarande hade den. Tror jag skulle behöva leta tillbaka till de bra sakerna som jag tappat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0