fail: veckan som kommer

Tiden fanns, viljan fanns och en massa jätte pepp fanns. Till träningen, den välplanerade träningen till och med. Är det inte självklart att man (jag) ska gå och bli sjuk då. Frustration och elände skulle jag vilja säga. Sen suger det att må som jag gör. Prata med 1177 idag och där sa de att jag nog har en början till influensa. Jag har ont i alla mina leder, ont i muskler, speciellt över halsen, nacken och ner i skuldrorna. Huvudet och öronen är inte heller några kompisar till mig. Frossan kommer och går den med, men ingen feber, halsont (inuti), snuva. Därav förstadiet av influensa. Och jag ska fortsätta behandla med Ipren som jag gjort de senaste dagarna. Bara det att idag har inte iprenen gjort någon direkt nytta. Så imorgon när jag har 12 h på jobbet planerat så tänkte jag utnyttja min rast till att handla lite på apoteket. Undrar om jag inte får goffa pizza till lunch med. Tål att tänkas på ;)

Nu tänkte jag sluta gnälla och i stället gå ut i köket och försöka laga lite mat. Fixa en kopp te tänkte jag nog börja med sen blir det baconsås och pasta. tänkte att jag skulle byta ut soppan vid en måltid iaf.

Ha det gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0