Vad fan har jag gett mig in på...

Tack vare att jag är så bra på att stressa upp mig över saker och ting så har tanken "Vad fan har jag gett mig in på" tänkts rätt så flitigt nu i några dagar. Och självklart hör det samman med att jag börjat plugga denna höst. Jag läser 3 kurser på halvfart respektive kvartsfart. Och har precis börjat och känner mig smått stressad över att inte ha någon koll. Problemen ligger ju i när jag ska hinna läsa böcker till tre kurser!! Men jag har lugnat ner mig nu. Efter att ha fått smärre panik tidigare idag satte jag mig ner för att försöka få en ordentlig överblick över mina studier och numera har jag koll. Visst är det fortfarande smått stressigt, men jag ser på mitt schema att jag hinner ta en sak i taget. Bara jag faktiskt pluggar när jag inte jobbar.

Härligt att få känna sig lite lugn igen :) Nu blir det en dusch och sen ska jag plugga lite till innan jag åker till jobbet!

Kalas på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0