påminnelse från verkligheten

Ja eller vad vi nu ska kalla det. Jag kom nyss hem från jobbet här och hittade då en hög med reklam och övrig post. I denna posthög låg det ett brev från arbetsförmedlingen. Därav min tanke om en påminnelse från verkligheten. Jag timmar så mycket nu på mina ställen att det där med ett fast och riktigt jobb känns väldigt avlägset. Visst så söker jag fortfarande jobb, men känns inte som om det kommer hända.

Det är väldigt dött på arbetsmarknaden så när man väl funderar på nytt så går tankarna mer till att skaffa ett till timvik. Och det känns ju illa. Är det så det ska se ut framöver. Vad hände med fast inkomst och säkerhet? OCc vad händer med allt jag ska göra bara jag får ett fast jobb.

Jaja jag vet iaf en sak jag ska ta tag i. Blir till att ringa lite nästa vecka.

Sen måste jag ju fylla i det här papperet jag fick med och kontakta min chef så hon med kan skriva i lite uppgifter. Känner mig lite skeptisk till detta papper. Tror inte det går så väl hand i hand med mina planer för vilken typ av jobb jag söker. Men får ringa lite där med.

Nu blir det te och sen sängen.

God kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0